Autorius |
Pranešimas |
Exuss Latras
Prisijungė: 2005 06 01 Pranešimai: 169 Miestas: Vilnius
|
2005.10.26 09:05 Tema: DooM |
|
|
Su labai dideliais Spoileriais!
Nepristatinėsiu ir nepasakosiu apie žaidimą "DooM", tik pasakysiu, kad filmas yra pagal "DooM 3".
Filmas "DooM" - per lėtas, mažai veiksmo, per tamsus ir nuobodus. Dažnai neaišku, kas į ką šaudo (asmeniškai aš noriu matyti VISKĄ - draugą, priešą, kulkas, gilzes, prakaitą, dūmus, kraują, lavonus ir kitus dalykus esančius mūšio lauke). Pernelyg lėta įžanga. Kadangi filmas pagal žaidimą, kuriame "veiksmas" yra išlikimo būdas, o ne "tyliai sėlinti", tai pagal mane, ginklų gaidukai turėjo būti nuspausti vėliausiai penktą filmo minutę, o atleisti tik likus minutei iki užrašo "The End" (trumpos pauzės pakeisti ginklui ar apkaboms yra leidžiamos). Iš veiksmo scenų patiko tik viena - kai su elektriniu pjūklu nudėjo jautį su ryklio nasrais primenantį mutantą. Nors ir labai kieta (tiesa, tik vizualiai) karių komanda, tačiau tokių įspūdingų pašaudymų, kaip filme "Grobuonis" (kur visi drauge šaudydami džiunglių hektarą nušienavo) kažkodėl nėra. Filmas gan senamadiškas - jokių sulėtintų "matricos efektų", paprasčiausi zombiai visiškai jokio įspūdžio nekelia (tik viena mintys kyla - jeigu yra zombių, taikažkur už kampo turi Jovovich slėptis), 70% filmo vyksta tamsoje.
Didžiausias nusivylimas yra nukrypimas nuo "DooM" serijos žaidimų. Žaidimuose buvo atveriami "pragaro vartai" (ar vartai į paralelinę visatą) iš kur pasipildavo ordos siaubūnų. Filme nėra pragaro išperų ir "pragaro vartų", yra tik mutantai, kurie atsirado mokslininkams bežaidžiant su genais, ir kažkoks virusis žmones pradėjo versti į zombius (ten tikrai kažkur už kampo turėjo būti Jovovich). Nepatikėsite, visą filmą kariai nesėkmingai kovoja tik su vieno tipo mutantu (o kur skraidančios kaukolės (lost souls), kur pragaro baronai, kiberdemonai ir kiti?). Kai Seržantas pradėjo virsti mutantu - apsidžiaugiau, nes maniau, kad dėl savo piktumo jis pavirs į didelį raguotą kiberdemoną su BFG įaugusiu į ranką. Po to supratau, kad filmo kūrėjai to nenori ir apie tai net negalvoja (tik nesuprantu kodėl).
Ir ginklas tik vienas naudotas per visą filmą - automatas, bei keli legendinio BFG šūviai. Kur tie raketsvaidžiai (rocket-lounchers), kur plazminiai automatai (plasma gun)? O kur pagrindinė žaidimo "DooM 2" arsenalo pažiba - dvivamzdis, kuriuo vienu šūviu buvo galima nudėti 5 - 6 priešus?
Kareivių komanda kelia juoką. Taip, jie patys kiečiausi, daugybę kartų dalyvave kovoje, labai patyrę, ir t.t. Tačiau kodėl jie elgiasi taip, tarsi būtų pirmą kartą atsitiktinai susitikę likus vos 10 minučių iki misijos pradžios? Iš jų tarpusavio santykių galima daryti prielaidą, kad jie tikrai vienas kito nepažįsta, nes nežino ko tikėtis iš savo komandos narių, ir dar labai baikštūs - labiausiai išsigandę buvo pamatę beždžionėlę ir šuniuką. Pamatę mutantą tiesiog šaudo ir rėkia "Aš jį matau! Aaaaa!", ir į klausimą "Ką matei?", atsako "Nežinau ką mačiau".
Taigi, rimtesnių pasišaudymų nėra. Raumenų demonstravimų (ką darydavo A. Schwarzenegger) nėra, modernių šiuolaikinių spec. efektų nėra, BFG demonų dešimtimis nenaikina, raketomis niekas nesisvaidė, siužete kažkodėl trūksta Jovovich (nors jos čia visiškai nereikia). Ir neužtenka išjungti šviesas filmavimo aikštelėje, kad filmas atrodytų baisus.
Maksimum duočiau 5 iš 10. _________________ Valgau sveiką maistą - vegetarus! |
|
Atgal į viršų |
|
|
Tuomahaukas Nuliovas
Prisijungė: 2005 09 26 Pranešimai: 40 Miestas: Vilnius
|
2005.11.08 14:28 Tema: |
|
|
Nors as ir "doom'eris", ale filmas durnas per visus galus.
Kazkuriame forume skaiciau kad kiekvienas, zaides Doom, privalo ta filma pamatyti. tai vat i dantis jam butu labai sveika uz tokias sapaliones.
Seniai bemaciau toki nyku filma, verciau butu states Galivudas su didelem babkem, bo siuzetas siaip ar taip tupas (negalima pykti), bent jau baidykles padabnas pagamintu + visa ginklu arsenala: saudymo, saudymo, saudymo...ir kraujo, kraujo, daug kraujo visur ...priedo kad baisu iki kaku butu. Vot tadu doom'eriui maybe patiktu. |
|
Atgal į viršų |
|
|
|
|