Autorius |
Pranešimas |
grad Gigakrutikas
Prisijungė: 2005 01 13 Pranešimai: 1500 Miestas: Pasvalys
|
2005.01.18 13:41 Tema: |
|
|
Taigi tai visuma. Ejimas, ziurejimas, isejimas ... visur laukia socialiniai kontaktai. |
|
Atgal į viršų |
|
|
Adutis Gigakrutikas
Prisijungė: 2004 06 22 Pranešimai: 2752 Miestas: Vilnius
|
2005.01.18 13:43 Tema: |
|
|
grad rašo: | Is pradziu: Jurgita rašo: |
ir labai idomu kaip kino ziurejimas yra socialinis procesas (gal ejimas i kina, ar kino aptarimas?)
|
Po to:
Jurgita rašo: | <.tai gi EJIMAS i kina ir YRA socialinis reiskinys/procesas blyn. su tavim matys mustis nereikes:) |
Malonu, kad zmones linke keisti savo nuomone susidure su geleziniais argumentais. |
Jurgita, jei teisingai supratau, turėjo omenyje, kad ĖJIMAS ir ŽIŪRĖJIMAS yra skirtingi dalykai. aš tai manau, kad visa tai, įskaitant ir ėjimą į DVD nuomos punktą ir filmų žiūrėjimą namie, yra vis tas pats socialinis procesas.
a vat su bembiu nevisiškai sutinku dėl kino esmės. mano nuomone, kinui nebūtina oponuoti, prieštarauti kokiom nors normoms norint tapti kinu: kino, kaip ir kitų menų, paskirtis - teikti estetinį pasigėrėjimą. (prieštaravimas, maištavimas ir t.t. - visa tai sveikintina, bet nėra kino reiškinio sąlyga). |
|
Atgal į viršų |
|
|
grad Gigakrutikas
Prisijungė: 2005 01 13 Pranešimai: 1500 Miestas: Pasvalys
|
2005.01.18 13:47 Tema: |
|
|
Velgi imant kina abstrakciai ko gero estetinis tikslas yra svarbiausias, bet gi konkretus atvejai tokie nepasiduoantys apibendrinimui. Tikslai gali but ivairus - politiniai-propogandiniai, idejiniai, maistavimas, bet ko gero paskutiniu metu labiausia komerciniai [svarbu kad pinigeliai biretu -stai pagrindinis kanonas, o betgi apie mena pamirstama] |
|
Atgal į viršų |
|
|
saulelis Peace
Prisijungė: 2016 03 07 Pranešimai: 2137
|
2005.01.18 13:49 Tema: |
|
|
Jurgita rašo: | Saulelis rašo: | Ir juo labiau, kai už visus šituos trūkumus dar plėšia neumavierną babienę!
O kad kūrėjas turi teisę man nurodinėti kaip ir kur vartoti jo kūrinį - nesąmonė. Aš šiuo atveju esu ta sąmoninga meno, kaip socialinio proceso, dalis, kuri produktą (meno kūrinį) galutinai suformuoja (perleidžia per savo suvokimo prizmę ir taip įkūnija kūrėjo perduodamą idėją) ir todėl pats turiu teisę spręsti, kaip ir kur man šį darbą atlikti. |
tipo jeigu mersas brangus, ir negali leisti sau jo nusipirkti, tai jis del to blogas? |
Prie ko čia mersas? Šiuo atveju kinoteatrą, mano nuomone, galima palyginti nebent su 78 metų Ford Fiesta...
Jurgita rašo: | ir labai idomu kaip kino ziurejimas yra socialinis procesas (gal ejimas i kina, ar kino aptarimas?)
tau labai sekasi seksa ir meile lyginti, tai cia ta anologija irgi tiktu. |
Nu tu ne visai supratai, ką aš norėjau pasakyti... Aš sakiau, kad menas yra socialinis procesas. Ir neturėjau omeny vien kino ar juo labiau ėjimo į kiną.
Kūrėjas savo kūrinį kuria žmonėms - vsuomenei. Ir kol tas kūrinys nepasiekia auditorijos, jis yra nebaigtas, pusfabrikatis, neatlieka savo funkcijos - kaip pavadinsi, taip nepagadinsi. Tolesnis meno kūrinio gamybs procesas vyksta publikoje. Žiūrove kūrinys yra galutinai suformuojamas, kitaip tariant - suvokiamas, vienaip ar kitaip interpretuojamos jame užkoduotos mintys, idėjos. Žiūrovą jos stipriau ar silpniau paveikia, pastūmėja jį apmąstymams, diskusijoms, galbūt poelgiams - taip kiekviename publikos atstove atskirai, ir visoje visuomenėje bendrai įsikūnija kūrėjo projektuotos mintys.
Menas yra procesas, kuris neveiktų be vienos iš šių grandžių. Taigi, visu tuo aš norėjau pasakyti, kad kiekvienas iš mūsų yra svarbus meno dalyvis ir riboti mūsų pasirinkimą meno priėmimo formose negalima. |
|
Atgal į viršų |
|
|
Kilimandzaras miglų upės irklininkas
Prisijungė: 2004 06 22 Pranešimai: 2053 Miestas: 9789 km nuo Lhasos
|
|
Atgal į viršų |
|
|
Baisonėlis Spiameris Reborn
Prisijungė: 2004 06 22 Pranešimai: 3987 Miestas: tiesiai iš pliažo
|
2005.01.18 13:52 Tema: |
|
|
aš labai dažnai filosofavimą lyginu su grafomanija. įdomu kodėl? |
|
Atgal į viršų |
|
|
Bembis Megakrutikas
Prisijungė: 2004 08 31 Pranešimai: 960
|
2005.01.18 14:00 Tema: |
|
|
Baisonėlis rašo: | aš labai dažnai filosofavimą lyginu su grafomanija. įdomu kodėl? |
Nes tamstos pomąstymus garbioji senberniai.com publika praminė spamu o jus mr. spammer?:)))) |
|
Atgal į viršų |
|
|
Bembis Megakrutikas
Prisijungė: 2004 08 31 Pranešimai: 960
|
2005.01.18 14:04 Tema: |
|
|
Adutis rašo: | a vat su bembiu nevisiškai sutinku dėl kino esmės. mano nuomone, kinui nebūtina oponuoti, prieštarauti kokiom nors normoms norint tapti kinu: kino, kaip ir kitų menų, paskirtis - teikti estetinį pasigėrėjimą. (prieštaravimas, maištavimas ir t.t. - visa tai sveikintina, bet nėra kino reiškinio sąlyga). |
Ši mintis dėja ne mano ji yra paimta iš kultūros marketingo teorijos. Kultūrą nuo tarkim reklamos skiria visų pirma oponavimas visuomenėje esančioms normoms ir stereotipams.
Reklama gali teikti irgi estetinį pasigerėjimą. Na kad ir kokio automobilio reklamą prisiminkime. O menas visada maištauja: "Kava ir cigaretės" galėtų būti pavyzdys. Van Gogo gyvenimo metais, tai kaip jis tapė buvo vadinama teplione o ne menu, po jo mirties jį mėgdžiojantys dailininkai jau buvo niekinami ir tada atėjo kažkas kita, taip kad jei netinka žodis maištas sušvelninsiu: Nuolatinis vertinimas iš naujo ir vis kitokia interpretacija :) |
|
Atgal į viršų |
|
|
Legionas Gigakrutikas
Prisijungė: 2004 06 28 Pranešimai: 2547 Miestas: Indy
|
2005.01.18 14:12 Tema: |
|
|
bembis rašo: |
Ši mintis dėja ne mano ji yra paimta iš kultūros marketingo teorijos. Kultūrą nuo tarkim reklamos skiria visų pirma oponavimas visuomenėje esančioms normoms ir stereotipams. |
O paimkime pvz. shita nama:
Kur tas maishtavimas? Pavogta is graiku forma, sis bei tas dadeta gal ir istempta siek tiek. _________________ You shut your mouth when you're talking to me! |
|
Atgal į viršų |
|
|
grad Gigakrutikas
Prisijungė: 2005 01 13 Pranešimai: 1500 Miestas: Pasvalys
|
2005.01.18 14:15 Tema: |
|
|
Drysciau varpine laikyt pavogta ne is graiku. O siaip tai cia klasicizmas [nors gal ir klystu] priesingas dalykas maistui... |
|
Atgal į viršų |
|
|
Legionas Gigakrutikas
Prisijungė: 2004 06 28 Pranešimai: 2547 Miestas: Indy
|
2005.01.18 14:18 Tema: |
|
|
Va henytes namas kaune tai architekturinis maishtas pries visas normas :) _________________ You shut your mouth when you're talking to me! |
|
Atgal į viršų |
|
|
Bembis Megakrutikas
Prisijungė: 2004 08 31 Pranešimai: 960
|
2005.01.18 14:18 Tema: |
|
|
Legionas rašo: | bembis rašo: |
Ši mintis dėja ne mano ji yra paimta iš kultūros marketingo teorijos. Kultūrą nuo tarkim reklamos skiria visų pirma oponavimas visuomenėje esančioms normoms ir stereotipams. |
O paimkime pvz. shita nama:
Kur tas maishtavimas? Pavogta is graiku forma, sis bei tas dadeta gal ir istempta siek tiek. |
Provokacijos?:)))
Na tarkim maištavimo (dabartiniu supratimu) čia nėra, bet leiskite pastebėti, kad tuo metu kai Laurynas Stuoka Gucevičius projektavo beigi statė šitą "namą" jis buvo reformatorius nes vienas pirmųjų, bei bene vienintelis statė pastatus klasicizmo stiliuje, kas tuometinėje LDK buvo superekstračikikrūtacool bei modernu. Jei nepastebėjote veik visas Vilniaus senamiestis yra renesansinis-barokinis-neogotikinis. Klasicizmo epochos pastatų veik nerasta, o tai kad L. S. Gucevičius sudegusios barokinės (ir visiems decision - maker'iams jau įprastos katedros) pastatė visai kitokį pastatą manau yra pakankamai maištinga. |
|
Atgal į viršų |
|
|
Adutis Gigakrutikas
Prisijungė: 2004 06 22 Pranešimai: 2752 Miestas: Vilnius
|
2005.01.18 14:29 Tema: |
|
|
bembis rašo: | ... jei netinka žodis maištas sušvelninsiu: Nuolatinis vertinimas iš naujo ir vis kitokia interpretacija :) |
va čia jau įdomiau. tik čia paliekama labai daug erdvės diskusijoms apie tai, kas yra "nauja", pvz., jei aborigenams, nemačiusiems balto žmogaus, nuvešime kokį nors patį kičiškiausią ir dišoviausią "Casablankos" perdirbinį, jie gi nesupras, kad tai "ne nauja", o gi negalima teigti, kad jiems tai bus ne menas...
kita vertus, aš linkęs į šiokį tokį kategoriškumą, bo manau, kad menas yra bet koks žmogaus kūrinys, kurį kitas (a kad ir tas pats) žmogus priima kaip meną (t.y. patiria estetinį pasigėrėjimą), t.y. aš manau, kad menas gimsta recipiento sąmonėje (ar pasąmonėje), menas tampa menu būtent tada, kai kažkas dėl jo patiria minėtą estetinį pasigėrėjimą, (todėl vienam kažkas yra menas, o kitam - šlamštas)...
ale gi bet aš niapiaršu savo nuomonės! :)))
Paskutinį kartą redagavo Adutis, 2005.01.18 14:36. Redaguota 1 kartą |
|
Atgal į viršų |
|
|
Legionas Gigakrutikas
Prisijungė: 2004 06 28 Pranešimai: 2547 Miestas: Indy
|
2005.01.18 14:30 Tema: |
|
|
bembis rašo: |
Na tarkim maištavimo (dabartiniu supratimu) čia nėra, bet leiskite pastebėti, kad tuo metu kai Laurynas Stuoka Gucevičius projektavo beigi statė šitą "namą" jis buvo reformatorius nes vienas pirmųjų, bei bene vienintelis statė pastatus klasicizmo stiliuje, kas tuometinėje LDK buvo superekstračikikrūtacool bei modernu. |
Oi tai maishtas ir reformacija ir modernumas :) Kai europoje klasicizmui sukakojo 300 metu tai lietuviai tada tik sugalvojo bezdzioniauti :) _________________ You shut your mouth when you're talking to me! |
|
Atgal į viršų |
|
|
Bembis Megakrutikas
Prisijungė: 2004 08 31 Pranešimai: 960
|
2005.01.18 14:43 Tema: |
|
|
Legionas rašo: |
Oi tai maishtas ir reformacija ir modernumas :) Kai europoje klasicizmui sukakojo 300 metu tai lietuviai tada tik sugalvojo bezdzioniauti :) |
Na tarkim kai kapitalizmui sukakojo tiek pat metų Kinija nusprendė irgi kiek pabezdžioniauti :), Spaustuvę išrado Guttenbergas, pasauliniu mąstu ji išplito (galutinai) ti XX amžiuje. Anglijoje Baroko išvis nebuvo, o Afrikos žemyne kinas atsirado tik po II pasaulinio karo. Sąrašą būtu galima tęsti bet ar to reikia?:)
Į civilizacines kultūrologines ir dar ten kokias teorijas nelysiu :)
Jei įdomu siūlyčiau pasiskaityti Gudavičiaus "Paslinktos kortų kaladės" teoriją aiškinančią apie LDK, o ir Lietuvos europiejizaciją ir vesternizaciją apimančią tiek ūkį, tiek kultūrą ar idėjas. |
|
Atgal į viršų |
|
|
|
|