Autorius |
Pranešimas |
Jurgita Gigakrutikas
Prisijungė: 2004 12 13 Pranešimai: 1512
|
2005.05.10 12:38 Tema: |
|
|
Legionas rašo: | Jurgita rašo: |
Meno supratimas kaip originalus kurinio, atskirto nuo kasdienio gyvenimo ir turincio tik estetine funkcija atsirado tik 18 a. Ir tai susije su klasines visuomenes formavimusi. |
Aceit iki XVIII amziaus nebuvo klasines visuomenes? |
as taip nesakiau. sakau, kad meno (suvokimo) evoliucija eina lygiagreciai su socialine evoliucija.
whatever, ainu rashyt toliau |
|
Atgal į viršų |
|
|
grad Gigakrutikas
Prisijungė: 2005 01 13 Pranešimai: 1500 Miestas: Pasvalys
|
2005.05.10 12:49 Tema: |
|
|
U cha cha, kad uzparino Jurgita senbernius ir senmerges su teiginiais apie neva egzistuojanti rysi tap meno suvokimo ir issilaivinimo.
Na man menas reikalingas kaip pramoga, tiksliau jis turi suteikt man koki tais malonuma.
Magistrantas esu.
Beje kaip suprantu is mano atsakymo busiu kaip ir nemaza dalis kitu irasytas i neissilavinusiu sarasa. Tiek to atsigirebsiu sukures tema apie reliatyvumo teorija arba neapibreztumo principa kvantineje mechanikoje. Tada paziuresim, kas cia neisilavine. :)) _________________ "In omnibus requiem quaesivi, et nusquam inveni nisi in angulo cum libro" Thomas à Kempis |
|
Atgal į viršų |
|
|
Adutis Gigakrutikas
Prisijungė: 2004 06 22 Pranešimai: 2752 Miestas: Vilnius
|
2005.05.10 13:00 Tema: |
|
|
aš manau, kad ir Saulelis, ir Baronas per daug kategoriški: arba tik elitui, arba jau masėms. aš manau, kad galima skirstyti ir taip: suvokiama beveik visiems, suvokiama daugeliui, suvokiama kai kuriems, suvokiama tam tikros srities ar žanro mylėtojams, suvokiama tik elitui, suvokiama tik pačiam autoriui ir t.t.
galima dar ir dvejopai žiūrėti į kurinio vertinimą: "suvokimas" ir "pajautimas". "suvokimui" dažnai reikia daugiau žinių, nors ne visada. o šiaip ir suvokimas ir pajautimas juk teikia malonumą... |
|
Atgal į viršų |
|
|
saulelis Peace
Prisijungė: 2016 03 07 Pranešimai: 2137
|
2005.05.10 13:26 Tema: |
|
|
Na, aš nenorėjau būti toks kategoriškas, kaip Baronas savo žinutėje mane pavaizdavo. Aš gi sakiau - "suprantamas normaliems žmonėms, ne dalbajobams". O tu iš karto - "melžėjos, tekintojai"... Kam čia taip karščiuotis? Tos "masės" arba "tekintojai" ir yra tai, ką aš turėjau omeny sakydamas "dalbajobai". Aš kalbu apie žmogų su savo požiūriu į meną ir apskritai pasaulį, o ne statistinį MakFakeno vienetą, kurio meninį skonį formuoja prekių asortimentas Maximoje. O tarp tų vienetų yra ir dafiga išsilavinusių žmonių, kaip kad ir tarp "normalių" žmonių yra santechnikų.
Baronas rašo: | kitaip sakant, tu suki į tą pusę, kad menas turi būti toks pat masinio vartojimo produktas, kaip bet koks kitas buitinis ar nebūtinai prietaisas, o iš tavo parašymo atrodo, kad dar ir privalo. Kurkit taip, kad liaudžiai būtų aišku, ir mes jums duosim litą ir galbūt paglostysim. |
Nereikia taip tiesmukiškai suprasti tų mano palyginimų... Open your mind.
Čia TU pareiškei, kad "meną suvokia tik menininkai". O aš tik nesutikau su tuo (ir šiuo atžvilgiu esu kategoriškas - manau, kad menas, kurį suvokia tik pats menininkas yra to menininko užgaida, pramoga, žaidimas, histrionizmas, achujielinimas - kas tik nori, bet ne menas), ir visiškai neteigiau, kad menas turi būti masinio vartojimo produktas. Tu interpretuoji mano žodžius kaip tik užsinori ir po to kaltini mane kažkokiom nesąmonėm... |
|
Atgal į viršų |
|
|
Jurgita Gigakrutikas
Prisijungė: 2004 12 13 Pranešimai: 1512
|
2005.05.10 17:26 Tema: |
|
|
grad rašo: | U cha cha, kad uzparino Jurgita senbernius ir senmerges su teiginiais apie neva egzistuojanti rysi tap meno suvokimo ir issilaivinimo.
Na man menas reikalingas kaip pramoga, tiksliau jis turi suteikt man koki tais malonuma.
Magistrantas esu.
Beje kaip suprantu is mano atsakymo busiu kaip ir nemaza dalis kitu irasytas i neissilavinusiu sarasa. Tiek to atsigirebsiu sukures tema apie reliatyvumo teorija arba neapibreztumo principa kvantineje mechanikoje. Tada paziuresim, kas cia neisilavine. :)) |
jeigu tu didziuojiesi universitetetiniu issilavinimu, tai turetum bent 2 dalykus but studijaves ir gaudytis humanatariniuose kontekstuose taip pat. bembi, ar tu gyvas? |
|
Atgal į viršų |
|
|
|
|